Då så då var det över!

Årets semester har kommit till sitt slut! Jag har lite höstkänsla i kroppen faktiskt. Det känns höstigt ute i regn och blåst som är blandat med lite sol nu och då. Och detta mörker..... Skymmning kommer tidigt och vid 22 är det bäcksvart ute. DET är höst det! Fast egentligen känner jag mig inte så deppig för det. Vi har haft en underbar semester och vi har gjort många trevliga saker den här sommaren! 
På sätt och vis kan det nu bli lite skönt att krypa upp i soffan med sin älskade familj se lite på tv och tända några ljus. Imorgon avslutar vi dessa 4 lediga veckor med barnkalas för Hannah. Hon har bjudit 9 barn så det lär bli full rulle här hemma imorgon mellan 13-15.  Hoppas hoppas det är uppehåll så vi kan hålla till utomhus.
Jag har mått skit i två dagar också.. Magkatarr... Usch och fy vad det har värkt i min stackars mage. Nu idag börjar det kännas bättre äntligen. Lite ont nu och då men inte hela tiden som det varit förrut. Kan det ha blivit FÖR mycket gott att äta OCH dricka under semestern kanske?!

Nu kommer det bli lite sommarkryss på tv:n här och barnen ska få sin lördagliga dos av chips och godis! (kanske mamma smakar en bit ;-) ) Innan det är måndag och vardag igen och det nyttiga livet måste börja igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0