AJ AJ AJ!

Finns det något värre än när ens hjärtan skadar sig?
Mitt minsta hjärta fick idag en spik rakt igenom stortån. En syn jag sent eller aldrig kommer glömma!
Tur att jag inte var ensam hemma med barnen då det hände. Det hade jag aldrig klarat av. Jag fick PANIK! Vad gör man drar man bra ut spiken som sitter fast i en planka? Barnens morfar var här och gjorde just det och den hjärskärande gråten från min lilla tjeja var för hemsk!
Nu har vi varit på jour vc iallafall och tån är inlindad med massa alsolsprit.  Vi måste hålla den under noga uppsikt och minsta tecken på infektion så måste vi ringa. Dagisfritt i några dar så lillskrutt och pappa får sitta ute i solen och ta det lugnt den här veckan.
Lillskrutt!

Kommentarer
Postat av: Carra m Barn

Men ååå lilla gumman då.... usch det måste gjort o gör säkert fortf jätteont i lilla tån!



Friska på tån kramar från oss

2009-06-23 @ 07:09:07
Postat av: Mona

Tack så mkt! Hon är en tapper liten tjej!

Kram tbx till er!

2009-06-23 @ 18:56:10
URL: http://monaazon.blogg.se/
Postat av: Faster

Stackars lilla stumpan. Krama om henne från Natta, mig & Ante.

kram

2009-06-24 @ 09:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0