Den första....

Ok! En bloggsida! Varför ska jag i mitt stressade liv helt plötsligt få för mig att starta en blogg?? Inte en aning egentligen det var bara nåt som slog mig...
Så här är det nu mitt första blogginlägg :-)

Troligtvis kommer detta bli den mest ointressanta bloggen i världen..... Vad har jag för tankar att dela med mig av?

Denna dagen- ett liv! Idag har det äntligen känts som sommar! Fantastiskt att man slutade jobba klockan 16 då! Så nu har trädgården fått sig ett uppsving med en nyklippt gräsmatta! Fick även en tomatplanta av en jobbarkompis idag som jag har planterat! Hoppas det kommer några goa tomatisar sen på den!
Efter gräsklippningen var jag såklart värd ett glas rött så det intogs medans jag bläddra i dagens aftonblad! Till slut hamna jag då här framför datorn!

Så där ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0