Ljuvliga tisdag.

Idag efter jobbet hämtade jag upp fyra små busungar från dagis! Det är ju kul att barnen vill ta med sina kompisar hem! Naturligt vis ville allihopa gå på toa på en gång så fort vi kom innanför dörren hemma! Efter detta bestyr så blev det stoj och lek på hög nivå medans jag rullade köttbullar i köket!
Dagens middag blev alltså köttbullar, potatismos, brunsås och lingon! Och det gick hem hos barnen! De åt och mumsade så jag tar det som ett bra betyg!
Sen blev det lite utelek innan det blev dags för kompisarna att åka hem till sitt.
Så nu sitter mina prinsessor i nattlinne framför bompa och jag får lite egentid vid datorn ;-)

Håller på med en kurs i livsmedelshygien och herrejösses vad många olika bakterier det finns!

Ikväll blir det naturligtvis desperate housewives!!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0