Superb lördag med damerna!

Först när klockan ringde 06,00 undrade jag hur jag skulle klara av denna dagen utan att somna i ett hörn i vardagsrummet..... Men efter att ha klarat av jobbet så kände jag mig laddad och pigg! Jag skulle ju för sjutton träffa mina 8 underbara damer! Så efter en lätt upppiffning så gav jag mig av mot målet och hämtade lag rosa! Via telefon höll jag kontakt med Carro som hämtade lag guld. Sen hämtade vi lag lavendel tillsammans och hela ligan var samlad!
Sen blev det, prat, skratt, vin, god mat, sol, kyla, värme etc etc för hela slanten resten av dagen och kvällen!
De sista lämnade huset ca 00,30.
TACK VÄNNERNA FÖR EN TREVLIG DAG OCH KVÄLL!!!




Och såklart GRATTIS lag GULD som vann de rosa rattarna för eran brilljans i frågesporten!

Kommentarer
Postat av: carro

Rosa ratttar OCH bidraget till bröstcanserfonden (heter det så?) Tack själv Maaoooouuuuna!

2009-09-20 @ 21:46:42
URL: http://www.barro55.spaces.live.com
Postat av: Pärlan

Tack, jag har avnjutit rattar i mängder !!

Tack..!!!

Vi var överlägset bäst !!

2009-09-21 @ 21:21:52
Postat av: Carra

Tack själv :-)



Jag njuter av rattar nu ;-)



2009-09-22 @ 18:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0