Då var denna sommar över...

Eller ja, sommaren kanske inte är slut än men eftersom det regnar, regnar och åter regnar så har jag lite höststämmning i kroppen. Dessutom så började jag jobba idag igen efter 4 helt fantastiska semesterveckor. Vilken tur måste jag säga att vi valde att åka till öland första veckan. Jättevarmt och soligt och mycket bad blev det! Sen har de sista tre veckorna varit lite sisådär vädermässigt. Både sol och regn har vi fått njuta av :-) Vi hann med en sväng till med husvagnen och denna gång var det gränna som fick ett besök av oss. Det är ju verkligen en jättemysig stad. Men bada nehej du det gick inte att göra där inte för min del iallafall (barnen bada såklart) Det var sååå kallt i vattnet Brrrr!!! Ett snabbt dopp sen fick jag sitta och låta solens strålar värma mig igen! Vi fick två jättefina dagar i gränna och två riktiga busdagar med spöregn och hårdblåst. Men då får man göra det mysigt med utflykter och gosa i vagnen!

Nu är det så vardag igen! Trött var jag när klockan ringde i morse men nu känner jag mig ändå pigg efter denna arbetsdag! Det var kul att komma tillbaka och träffa arbetskamrater och kunder igen!
Macke jobbar eftermiddag den här veckan så det var bara jag i familjen som fick gå upp tidigt. 
Det känns ju lite extra tugnt att kliva upp då på nå´t sett. Men...

Lika snabbt som man kommer in i semesterlunket lika snabbt är man inne i vardagen igen!

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej!



Vi mötte Macke i går och han sa att du hade grym ångest i helgen, hi hi snuttan då! Men som du säger,, man kommer in i det rätt fort. Jag ska njuta av min sista vecka, varje sekund! Vi ses snart!

2010-08-11 @ 00:17:01
URL: http://carolinatjader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0