Snart dax för ny vecka....

Och den här veckan är det eftermiddagsskift för min make som gäller! Känns ju sådär både för honom och mig.
Speciellt dom dagar då jag kommer hämta barnen så sent som 18 på dagis och måste stressa hem för att laga mat osv. Men men det är ju livet! Kommer kännas mycket bättre när våren och ljuset kommer.
För dit längtar man ju faktiskt nu! Vinter och snö i all ära men det känns som jag fått min dos av det tillfredställd nu. Har faktiskt tröttnat på snögubbar, skridskor, pulka och allt som har med snö att göra.
Dessutom är det ett himla bök att hitta en bra parkering på jobbet då det är snö vallar och modd överallt! Vill INTE sitta fast med bilen fler gånger!

Usch så jag klagar.... Jag går och tar upp mina gosiga tjejer från badet istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0