En utmaning!

Jag har fått en utmaning från min vän Carro och det var ju en evighet sen jag bloggade men såklart jag måste ta emot denna utmaning! Så tack Carro som gör att jag hittar tillbaka till min blogg igen!


Jag ska lista tre saker på min kropp som jag är nöjd med.

Här är mina tre saker:

1. Mina ögon många har sagt att de är så vackert blåa så jag tittade mig djup i ögonen och kände att ja det är dom :-)
2. Mina armar lite "gäddhäng" javisst men de är starka och klarar att bära lyfta och boxas :-)
3. Min hals knasigt kanske men den är smal och det har den inte alltid varit!

Nu skickar jag utmaningen vidare till
Jenny
Erika
Rebecka


Känn ingen press att skicka utmaningen vidare, om ni inte själva vill det. Men känn att ni förtjänar att vara nöjda med er själva!!!! Men vill ni skicka utmaningen vidare är reglerna så som följer:

1. Placera ovanstående banner på din blogg.
2. Lista tre saker på din kropp som du är särskilt nöjd med.
3. Skicka till minst 3 personer som du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0