Efter regn kommer solsken???

Ja, vi får iallafall hoppas det för som det vräker nu så har jag INGEN lust att gå ut och leka trädgårdsmästare!
Så jag sätter hoppet på att vädret blir fint imorgon (trots negativ väderprognos i tidningen idag). Känns som jag MÅSTE plantera ut potatisen och det andra nu om det ska växa upp till sommaren....
Fast jaja en vecka mer eller mindre kanske inte har jättestor betydelse vad vet jag? Så Om det vräker ner imorgon också så får jag skjuta fram det tills nästa helg för jag vill att det ska kännas kul när jag påtar i trädgården. Och blir jag dyngsur är det INTE kul....

Så vi får se hur det blir! I annat fall åker vi in till busfabriken och busar loss med barnen imorgon! DET är kul :-)

/Mona

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0